Handelsbetingelser

Terms of service

For English version, please contact hello@bottegablu.dk.

Betaling

Bottega blu modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard,, Maestro og Applepay.

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

bottega blu bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Hjemmesiden www.bottegablu.dk bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden ved køb af fysiske varer er 2-5 hverdage. Vi sender som udgangspunkt med GLS til en pakkeshop nær dig. Du vil modtage et track & tracenummer, så du kan følge varen fra vores lager og til dig.

Fragten er fastsat til 45 kr. for lampeskærme, og 65 kr. for en hel lampe.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på køb af fysiske varer på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dages periode starter den dag, hvor ordren er leveret. Ønske om fortrydelse skal meddeles senest 14 dage efter leveringen, og skal være os i hænde senest 14 dage efter, vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Du giver besked til hello@bottegablu.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv og en returpakkelabel kan købes og printes via vores returportal.

Returportal

Returpakkelabel kan købes og printes her: https://return.shipmondo.com/bottegabluretur

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

Det betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til bottega blu at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til bottega blu i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max 2 måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig anvendelse af produktet.

bottega blu dækker returneringsomkostningerne i rimelig omfang.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hello@bottegablu.dk